Niepubliczna poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna
Diagnozując pomagamy w rozpoznawaniu przyczyn różnorodnych zaburzeń, trudności szkolnych i deficytów
Zapewniamy:
- Kompleksową pomoc i terapie
- Profesjonalną kadrę specjalistów
- Wspaniałą atmosferę
- Bezpieczeństwo
- Nowoczesny sprzęt terapeutyczny
- W pełni wyposażone sale
Poprzez terapie wyrównujemy deficyty rozwojowe z wykorzystaniem sprawdzonych i efektywnych współczesnych metod terapeutycznych
Swoje działania terapeutyczne opieramy na zindywidualizowanym i dostosowanym do dziecka programie terapeutycznym
Nasza oferta w tym zakresie to:
- Terapia pedagogiczna, w tym trudności szkolnych (oligo-, tyflo- i surdopedagog)
- Terapia oparta o Kinezjologię Edukacyjną P. Dennisona
- Terapia psychologiczna
- Terapia ręki
- Rehabilitacja, fizjoterapia
- Terapia Integracji Sensorycznej (SI)
- Terapia logopedyczna, neurologopedyczna
- Dogoterapia
- EEG-biofeedback
- Zajęcia w ramach programu „Dobry Start w Szkole”
- Terapia polisensoryczna w Sali Doświadczania Świata
- Terapia grupowa (TUS) Trening Umiejętności Społecznych i Komunikacyjnych oraz inne terapie grupowe wg potrzeb
- Bezpłatne zajęcia w ramach WWR
„Zachęcaj i wspieraj
swoje dzieci,
ponieważ są takie,
jakie wierzysz, że są!”
– Lady Bird Johnson
Nie zapominamy o rodzicach
Prowadzimy dla Nich warsztaty
To spotkania w niedużych grupach, na których dzielimy się wiedza, zachęcamy do wymiany doświadczeniami pomiędzy rodzicami szukamy również najlepszych rozwiązań sygnalizowanych przez rodziców problemów.
Co zrobić, by dziecko zostało objęte pomocą w ramach WWR?
1. Zgłosić się do Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej
2. Wypełnić wniosek o wydanie opinii o wczesnym wspomaganiu rozwoju
3. Zgłosić się w poradni z dzieckiem na badania w ustalonym terminie
4. Po otrzymaniu opinii o potrzebie wczesnego wspomagania wybierz dobrze wyposażoną i zatrudniającą specjalistów placówkę prowadzącą takie wspomaganie Niepubliczną Poradnię Psychologiczno-Pedagogiczną, Publiczne lub Niepubliczne Przedszkole itd.
Bezpłatna terapia w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dziecka
to wielospecjalistyczne, kompleksowe i intensywne działania mające na celu stymulowanie funkcji odpowiedzialnych za rozwój psychomotoryczny i komunikację małego dziecka niepełnosprawnego lub zagrożonego niepełnosprawnością, od
chwili jej wykrycia do czasu podjęcia przez dziecko nauki w szkole,także – pomoc i wsparcie udzielane rodzicom i rodzinie w nabywaniu przez nich umiejętności postępowania z dzieckiem w zakresie określonym przez indywidualny program wczesnego wspomagania